Європейська кредитно-трансферна система ECTS
Європейська кредитно-трансферна система (European Credit Transfer System – ECTS) – це система, яка розроблена для забезпечення єдиного загальноєвропейського підходу до оцінювання та порівняння навчальних досягнень студентів (слухачів та курсантів), що навчаються в різних вищих навчальних закладах, та їхнього академічного визнання. За своєю суттю ЕСТS не регулює змісту, структури або еквівалентності освітньо-професійних програм. Ці питання відносяться до питань якості і визначаються самими навчальними закладами. ECTS забезпечує прозорість і сприяє визнанню освіти.
Система ECTS базується на принципах взаємної довіри учасників і передбачає виконання правил щодо всіх її частин: інформації (стосовно навчальних програм та здобутків студентів), взаємної угоди (між закладами і студентом) та використання кредитів ECST (визначення навчального навантаження студентів). Цей Інформаційний пакет, розроблено для абітурієнтів, студентів і викладачів та містить у собі загальну інформацію про навчально-науковий інститут підготовки фахівців для експертно-криміналістичних підрозділів Національної академія внутрішніх справ, відомості про кваліфікацію, яку набуває випускник, відомості про навчальний графік та види навчальних занять, повний перелік пропонованих нормативних та вибіркових навчальних дисциплін, їх коротку анотацію, відомості про форми та умови проведення контрольних заходів та систему оцінювання якості освіти, а також таблицю відповідності оцінок, прийнятих у НАВС, оцінкам – ECTS.
Європейська система переведення і накопичення кредитів (ECTS) була розроблена у 1989 році в рамках програми Erasmus, що в даний час є частиною програми Socrates. ECTS – успішно опротестована система кредитів, яка використовується по всій Європі.
ECTS – система, яка розроблена в інтересах студентів і базується на визначенні навантаження студентів, необхідного для досягнення цілей програми.
Офіційне визнання навчання та дипломів про вищу освіту є необхідною передумовою створення відкритого Європейського освітнього простору, в якому студенти та викладачі могли б пересуватись без перешкод.
Навантаження студентів в ECTS включає час, що проводиться за слуханням лекцій, семінарів, самостійного навчання, підготовки і складання іспитів і т.д. Кредити розподіляються по всіх компонентах програми навчання (модулі, дисципліни, стажування, дипломна робота тощо) і відображають кількість роботи, необхідної для виконання кожного компоненту відносно до загальної кількості необхідної роботи для завершення повного року навчання за даною програмою.
Головні складові ECTS:
ECTS базується на угоді, що 60 кредитів вимірюють повне навчальне навантаження студента за один навчальний рік (відповідно 30 кредитів за один семестр, 20 кредитів – за триместр).
Повне навчальне навантаження включає всі види роботи, включно з самостійною роботою студента, підготовкою до іспитів, їх складання, практиками, тощо.
Кредити оцінюють всі компоненти річної навчальної програми – модулі, навчальні курси,практику, дипломне проектування, тощо і відображують лише кількість навчальної роботи, необхідної студенту для їх виконання Кредити не оцінюють складності, або відносного рівня окремих курсів, предметів, або інших компонентів навчальної програми.
Кредити є також шляхом кількісної оцінки навчальних досягнень. Студент отримує кредити лише за ті компоненти програми, в яких досяг сформульованих цілей і виконав всі необхідні роботи, а також склав іспит, або пройшов іншу передбачену навчальним планом форму контролю.
Інформаційний пакет– загальна інформація про навчальний заклад, його навчальні структурні підрозділи (інститути, факультети, кафедри), назва напрямів, спеціальностей, організацію та структуру навчального процесу, іншу корисну інформацію.
Угода (контракт) на навчання обумовлює всі питання щодо навчальних програм, терміну та порядку проходження навчання, прав та обов’язків студента і вищого навчального закладу тощо.
Перелік оцінок з дисциплін показує здобутки студента у спосіб, який є загальнозрозумілим і може легко сприйматися в різних навчальних закладах, для чого використовується таблиця переходу від оцінок за багатобальною шкалою до оцінок за національною шкалою та шкалою ECTS.
Система оцінювання з навчальної дисципліни засновується на концепції опрацювання курсу і полягає у:
1) збереженні творчої атмосфери на заняттях і індивідуалізованого підходу викладача до оцінки підготовки кожного студента при відсутності надмірної ускладненості підрахунку балів для підсумкового оцінювання;
2) застосуванні сучасних технологій та методів навчання;
3) активному застосуванні контрольованих і додаткових форм самостійної та індивідуальної роботи;
4) у можливості заслужити позитивну оцінку за дисципліну шляхом цілеспрямованої активної роботи на заняттях і самостійної роботи протягом вивчення дисципліни.
1.2. Загальна кількість балів, набраних студентом при вивченні навчальної дисципліни дорівнює 100.
Сума балів за 100 -бальною шкалою |
Оцінка в ЕСТS |
Значення оцінки ЕСТS |
Критерії оцінювання |
Рівень компе-тентості |
Оцінка за національною шкалою |
|
екзамен |
залік |
|||||
90-100 |
A |
відмінно |
Студент виявляє особливі творчі здібності, вміє самостійно здобувати знання, без допомоги викладача знаходить та опрацьовує необхідну інформацію, вміє використовувати набуті знання і вміння для прийняття рішень у нестандартних ситуаціях, переконливо аргументує відповіді, самостійно розкриває власні обдарування і нахили |
Високий |
відмінно |
зара-ховано |
82-89 |
B |
дуже добре |
Студент вільно володіє вивченим обсягом матеріалу, застосовує його на практиці, вільно розв’язує вправи і задачі у стандартних ситуаціях, самостійно виправляє допущені помилки, кількість яких незначна |
Достатній
|
добре |
|
74-81 |
C |
добре |
Студент вміє зіставляти, узагальнювати, систематизувати інформацію під керівництвом викладача; в цілому самостійно застосовувати її на практиці; контролювати власну діяльність; виправляти помилки, серед яких є суттєві, добирати аргументи для підтвердження думок |
|||
64-73 |
D |
задовільно |
Студент відтворює значну частину теоретичного матеріалу, виявляє знання і розуміння основних положень; з допомогою викладача може аналізувати навчальний матеріал, виправляти помилки, серед яких є значна кількість суттєвих |
Середній |
задовільно |
|
60-63 |
E |
достатньо |
Студент володіє навчальним матеріалом на рівні, вищому за початковий, значну частину його відтворює на репродуктивному рівні |
|||
35-59 |
FX |
незадовільно з можливістю повторного складання семестрового контролю |
Студент володіє матеріалом на рівні окремих фрагментів, що становлять незначну частину навчального матеріалу |
Низький
|
незадовільно |
не зара-ховано |
1-34 |
F |
незадовільно з обов’язковим повторним вивченням залікового кредиту |
Студент володіє матеріалом на рівні елементарного розпізнання і відтворення окремих фактів, елементів, об’єктів |
Важливо
Інші навчальні підрозділи
- №1 (с. Віта Поштова)
- №3 (вул. Колекторна, 4)
- заочного та дистанційного навчання
Інститути та факультети:
- Інститут підготовки керівних кадрів та підвищення кваліфікації
- Прикарпатський факультет (м. Івано-Франківськ)
Інші навчальні підрозділи:
- Юридичний ліцей ім. Ярослава Кондратьєва
Контакти
Поштова адреса:
02183, м. Київ, вул. Ірини Бекешкіної, буд.3
Електронна пошта:
(для офіційних документів)
[email protected]
Телефони для довідок:
Чергова частина
телефон/факс
+ 38 (044) 206 79 32